担当別50音一覧 |
科 目 | コミュニカティブ・イングリッシュ | 区 分 | 教養科導入科目群 |
授業番号 | 8029、8278 | 開設セメスター | 1・2S |
曜日・時限 | 月56、月56 | 単位数 | 2単位 |
担当者名 | エリザベス・ネイヴィン |
授業の概要 |
students based on real-life contexts and situations. Each lesson begins with predictions (based on pictures) of what the situation will be, moves to guided conservation about each topic and concludes with original student conversations on said topic. Each lesson is organized around the "tri- dimensional" entity of function, form, and content. |
授業計画 | テーマ | 内 容 |
第1回目 |
|
Let me introduce myself. |
第2回目 |
|
Guess who I saw yesterday? |
第3回目 |
|
|
第4回目 |
|
Tell me about yourself. |
第5回目 |
|
|
第6回目 |
|
|
第7回目 |
|
|
第8回目 |
|
|
第9回目 |
|
|
第10回目 |
|
|
第11回目 |
|
I'd rather........ It's up to you. |
第12回目 |
|
|
第13回目 |
|
I've made a decision. |
第14回目 |
|
|
第15回目 |
Expressing gratitude. |
I'm very grateful. |
使用テキスト | Text:
Communicator 1 Stephen J. Molinsky/ Bill Bliss Prentice Hall Regents |
参考文献 | Other Materials:
Games, songs, videos |
成績評価方法 | Grading: 70%------Attendence, class participation (including homework)
10%-----Final Exam |
履修条件等 |